Põhikooli õpilasele

  • Individuaalsed õppekavad kõigis õppeainetes.

  • Struktureeritud õpikeskkond.

  • Iganädalane klassi aeg kooli psühholoogi või loovterapeudi juures (individuaal- või grupikohtumised).

  • Eripedagoogiline ja / või logopeediline tugi (klassivaatlused, õpetaja nõustamine, õpilase toetamine klassis, grupi- ja individuaalkohtumised).

  • Iganädalane klassi aeg kooli sotsiaalpedagoogi juures, kes tegeleb klassisiseste suhetega, samuti nõustab õpetajaid klassiga toimetulekul (käitumise tugikava). Individuaalkohtumised lapse või vanemaga vajaduspõhiselt.

  • Õpiabitund 1 kord nädalas, I-II kooliaste (klassiõpetaja või eripedagoog).

  • Sotsiaalsete oskuste tund 1 kord nädalas, I-II kooliaste (klassiõpetaja või sotsiaalpedagoog).

  • Aineõpetajate konsultatsioonitunnid.

  • Klassijuhatajatund II kooliastmes klassisiseste suhete ja sotsiaalsete oskuste arendamiseks.

  • Karjäärinõustamine.

Gümnaasiumi õpilasele

  • Individuaalsed õppekavad kõigis õppeainetes.

  • Struktureeritud õpikeskkond.

  • Iganädalane klassi aeg psühholoogi või loovterapeudi juures (individuaal- või grupikohtumised).

  • Iganädalane klassi aeg sotsiaalpedagoogi juures, kes tegeleb klassisiseste suhetega, samuti nõustab õpetajaid klassiga toimetulekul (käitumise tugikava). Individuaalkohtumised vajaduspõhiselt.

  • Aineõpetajate konsultatsioonitunnid.

  • Iganädalased kohtumised klassiga sotsiaalsete oskuste arendamiseks sotsiaalpedagoog Umberto Dorus Geertsiga (kursus “Mina õppijana”).

  • Iganädalased kohtumised sotsiaalsete oskuste arendamiseks ja enesetunnetuse parandamiseks draamaõppe kursusel (Siim Rahnu).

  • Iganädalane loovkirjutamise kursus enesetunnetuse ja -väljenduse parandamiseks (Maarika Mark).

  • Karjäärinõustamine

Lapsevanemale

Lapsevanematele THMKs pakutavate nõustamiste ja tugiteenuste kohta vaata.

Õpetajale

  • Osalemine õppetoolide töös

  • Osalemine kooli arendustegevuses arengupäevade kaudu

  • Võimalus igakuiseks töönõustamiseks

  • Osalemine kovisoonigrupis (Umberto Dorus Geerts)

  • Osalemine tugigrupi juhtumiaruteludes (õpilase-, klassi- või lennupõhised arutelud)

  • Nõustamine ja konsultatsioon metoodika, jõukohastamise, individuaalsete õppekavade, käitumise tugikavade jmt rakendamiseks eripedagoog-metoodiku jt kooli tugispetsialistide poolt
    koolisisesed koolitused (koolitaja v koolitatavana)

  • Osalemine mentorsüsteemis (mentori v menteena)

Teated