Põhikooli õpilasele
-
Individuaalsed õppekavad kõigis õppeainetes.
-
Struktureeritud õpikeskkond.
-
Iganädalane klassi aeg kooli psühholoogi või loovterapeudi juures (individuaal- või grupikohtumised).
-
Eripedagoogiline ja / või logopeediline tugi (klassivaatlused, õpetaja nõustamine, õpilase toetamine klassis, grupi- ja individuaalkohtumised).
-
Iganädalane klassi aeg kooli sotsiaalpedagoogi juures, kes tegeleb klassisiseste suhetega, samuti nõustab õpetajaid klassiga toimetulekul (käitumise tugikava). Individuaalkohtumised lapse või vanemaga vajaduspõhiselt.
-
Õpiabitund 1 kord nädalas, I-II kooliaste (klassiõpetaja või eripedagoog).
-
Sotsiaalsete oskuste tund 1 kord nädalas, I-II kooliaste (klassiõpetaja või sotsiaalpedagoog).
-
Aineõpetajate konsultatsioonitunnid.
-
Klassijuhatajatund II kooliastmes klassisiseste suhete ja sotsiaalsete oskuste arendamiseks.
-
Karjäärinõustamine.
Gümnaasiumi õpilasele
-
Individuaalsed õppekavad kõigis õppeainetes.
-
Struktureeritud õpikeskkond.
-
Iganädalane klassi aeg psühholoogi või loovterapeudi juures (individuaal- või grupikohtumised).
-
Iganädalane klassi aeg sotsiaalpedagoogi juures, kes tegeleb klassisiseste suhetega, samuti nõustab õpetajaid klassiga toimetulekul (käitumise tugikava). Individuaalkohtumised vajaduspõhiselt.
-
Aineõpetajate konsultatsioonitunnid.
-
Iganädalased kohtumised klassiga sotsiaalsete oskuste arendamiseks sotsiaalpedagoog Umberto Dorus Geertsiga (kursus “Mina õppijana”).
-
Iganädalased kohtumised sotsiaalsete oskuste arendamiseks ja enesetunnetuse parandamiseks draamaõppe kursusel (Siim Rahnu).
-
Iganädalane loovkirjutamise kursus enesetunnetuse ja -väljenduse parandamiseks (Maarika Mark).
-
Karjäärinõustamine
Lapsevanemale
Lapsevanematele THMKs pakutavate nõustamiste ja tugiteenuste kohta vaata.
Õpetajale
-
Osalemine õppetoolide töös
-
Osalemine kooli arendustegevuses arengupäevade kaudu
-
Võimalus igakuiseks töönõustamiseks
-
Osalemine kovisoonigrupis (Umberto Dorus Geerts)
-
Osalemine tugigrupi juhtumiaruteludes (õpilase-, klassi- või lennupõhised arutelud)
-
Nõustamine ja konsultatsioon metoodika, jõukohastamise, individuaalsete õppekavade, käitumise tugikavade jmt rakendamiseks eripedagoog-metoodiku jt kooli tugispetsialistide poolt
koolisisesed koolitused (koolitaja v koolitatavana) -
Osalemine mentorsüsteemis (mentori v menteena)